Plaats een recensie

Om potentiële boekers een goed beeld te geven van hetgeen ze kunnen verwachten op hun feest of evenement, bouwen we een recensie database op. Omdat we op uw feest hebben gespeeld, weet u precies wat iemand van ons kan verwachten.

Wij zijn u zeer dankbaar voor uw ongezouten mening. Klik op de onderstaande knop om een recensie te plaatsen.

Submit your review
Submit

Cancel

Create your own review

Average rating:
 23 reviews
by Henri WIjnen on Motion Allround Coverband
Biercantus THe Motion Band bij Haslou 75 Jaar

Geweldig Feest...iedereen die erbij is geweest praat erover...wat een belevenis :)... Gelukkig hebben we de foto's nog. Zie de link op FB page van Haslou 75. GENIETEN!

by Bjorn en Lieke on Motion Allround Coverband
Superband!

Lieve band!Ontzettend bedankt voor de geweldige avond! Wij hebben ontzettend genoten en ook van onze gasten heel veel positieve reacties gekregen! Echt helemaal top! Bedankt voor jullie hulp ook met de openingsdans, iedereen was onder de indruk 😊Groetjes,Bjorn en Lieke

by Aron de Bruijn on Motion Allround Coverband
3e editie Chaamse Biercantus

Voor het 3e jaar hebben we met een gezelschap in ons kleine dorpje Chaam een biercantus georganiseerd. Dit keer onder leiding van Motion Coverband. Zij hebben er echt een fantastisch feest van gemaakt. Goede live muziek, leuk entertainment en ze speelde erg goed in op de diversiteit aan mensen. Wij hebben een top avond gehad!! Thanks!

by Danny Teunissen on Motion Allround Coverband
SV Haslou

Trink, trink, brüderlein, trink...De biercantus is in het zuiden van het land, en dus ook in ons dorp Aelse (Elsloo), nog niet zo bekend.Motion heeft echter dit zangfestijn op de kaart weten te zetten door ons een onvergetelijke avond te bezorgen.Aelse dreunt nog na en zelfs na een aantal dagen horen we dat dít het feest was waar je bij had moeten zijn.Motion bedankt voor het (mede) laten slagen van ons jubileumfeest!!!Hoop dat je er wat mee kunt. In elk geval namens SV Haslou ontzettend bedankt! We zijn meer dan tevreden vanuit onze kant en de plannen voor een jaarlijkse biercantus zijn al in de maak:)

by Personeelsvereniging Pythagoras on Motion Allround Coverband

Een fantastische avond gehad met goede afwisselende muziek. Goed gespeeld en goed gezongen. Echt entertainment voor jong en oud.

Gisteren een onwijs leuke avond en nacht beleefd op de bruiloft waar jullie speelden. Bedankt! Jullie brengen een goede sfeer, een leuke verschijning en een top niveau! Put your hands up for the band!

by Dorien Kooij on Motion Allround Coverband

Jullie hebben van ons huwelijksfeest echt een topfeest gemaakt!!! Iedereen was super enthousiast! Het kon gewoon niet beter :-). Onwijs bedankt!

by Joost en Mirthe on Motion Allround Coverband

Wat hebben wij een gaaf feest gehad! Zoveel sfeer en heel de avond de dansvloer vol. Alle reacties die we terug krijgen zijn zo positief, iedereen vond het een gaaf feest met een top band!

by Meike & Thomas on Motion Allround Coverband

Wij hadden een knallend bruiloftsfeest dankzij jullie optreden! De dansvloer was supersnel vol en iedereen was heel erg enthousiast. Al tijdens het feest en ook daarna alleen maar positieve reacties gekregen over jullie optreden! Nogmaals heel erg bedankt!

by Ronnie en Boukje on Motion Allround Coverband

Op onze bruiloft is er vanaf het eerste tot het laatste nummer flink gedanst en gefeest. Alleen maar enthousiaste reacties van onze gasten over de band! En daarbij zijn jullie ook nog eens hele spontane gezellige mensen. Er was meteen een klik! Bedankt en hopelijk spelen jullie snel weer een keer in onze buurt. Genoeg fans verzameld in ieder geval!

Page 1 of 3:

»