Bedrijfsfeest Band

Motion als Bedrijfsfeestband? Wij komen in stijl!

Op zoek naar geschikt entertainment op uw bedrijfsfeest? Kies voor Motion Coverband. Wij hebben ervaring met zowel chique, als met uitbundige bedrijfsfeesten. Voor beiden draaien wij onze hand niet om, en dit was niet zelden met pijnlijke voeten als gevolg. Motion als bedrijfsfeest band heeft de volgende voordelen voor u:

Van achtergrond tot party muziek
Door ons uitgebreide repertoire zijn we flexibel in de invulling van de avond.

Doordat wij de show volledig kunnen verzorgen, kunnen we een scherpe totaalprijs maken.
Wij hebben de mogelijkheid een DJ mee te nemen in onze offerte, waardoor de band afgewisseld kan worden met een DJ.

Een geslaagd bedrijfsfeest met toffe band organiseren?

Het organiseren van een bedrijfsfeest kost veel tijd en benodigd veel zorg. Het begint al met het regelen van een locatie, de uitnodigingen, catering, aankleding, gastenlijsten, aankomst, de fotograaf en natuurlijk het entertainment op de avond zelf. Indien u een avondvullend en interactief programma wilt, kunt u overwegen om een coverband in te huren!

Uiteraard kunt u als organisator meedenken aan de invulling van het programma. Voor een vollediger beeld van ons programma, neem vooral een kijkje in ons repertoire.