Recensies

In vijf jaar heeft Motion Coverband veel podiums, gelegenheden en gezichten gezien. Wij houden van optreden en doen altijd ons uiterste best om een avond tot een swingend hoogtepunt te brengen. Wij kunnen u wel vertellen hoe wij zijn, maar wij laten liever ons publiek voor ons spreken. Daarom deze recensie pagina!

Mocht u verdere informatie willen en een optreden of repetitie met eigen ogen bezichtigen, neem gerust contact op via het contactformulier of per telefoon.

by Henri WIjnen on Motion Allround Coverband
Biercantus THe Motion Band bij Haslou 75 Jaar

Geweldig Feest...iedereen die erbij is geweest praat erover...wat een belevenis :)... Gelukkig hebben we de foto's nog. Zie de link op FB page van Haslou 75. GENIETEN!

by Bjorn en Lieke on Motion Allround Coverband
Superband!

Lieve band!Ontzettend bedankt voor de geweldige avond! Wij hebben ontzettend genoten en ook van onze gasten heel veel positieve reacties gekregen! Echt helemaal top! Bedankt voor jullie hulp ook met de openingsdans, iedereen was onder de indruk 😊Groetjes,Bjorn en Lieke

by Aron de Bruijn on Motion Allround Coverband
3e editie Chaamse Biercantus

Voor het 3e jaar hebben we met een gezelschap in ons kleine dorpje Chaam een biercantus georganiseerd. Dit keer onder leiding van Motion Coverband. Zij hebben er echt een fantastisch feest van gemaakt. Goede live muziek, leuk entertainment en ze speelde erg goed in op de diversiteit aan mensen. Wij hebben een top avond gehad!! Thanks!

by Danny Teunissen on Motion Allround Coverband
SV Haslou

Trink, trink, brüderlein, trink...De biercantus is in het zuiden van het land, en dus ook in ons dorp Aelse (Elsloo), nog niet zo bekend.Motion heeft echter dit zangfestijn op de kaart weten te zetten door ons een onvergetelijke avond te bezorgen.Aelse dreunt nog na en zelfs na een aantal dagen horen we dat dít het feest was waar je bij had moeten zijn.Motion bedankt voor het (mede) laten slagen van ons jubileumfeest!!!Hoop dat je er wat mee kunt. In elk geval namens SV Haslou ontzettend bedankt! We zijn meer dan tevreden vanuit onze kant en de plannen voor een jaarlijkse biercantus zijn al in de maak:)

by Personeelsvereniging Pythagoras on Motion Allround Coverband

Een fantastische avond gehad met goede afwisselende muziek. Goed gespeeld en goed gezongen. Echt entertainment voor jong en oud.

Page 1 of 5:

»